Pages

Tuesday, August 10, 2010

Początek..

Od pewnego już czasu nosiłem się z ideą publikowania materiałów na temat programowania i generalnie o tym czym się zajmuję w wolnym (lub nie :P) czasie.  Tak się złożyło, że trafiłem na stronę Maćka Aniserowicza oraz na organizowany przez niego konkurs Daj się poznać. Po zastanowieniu stwierdziłem, że jest to idealna okazja, żeby zacząć i zgłosiłem swoje uczestnictwo. Konkurs sam w sobie jest szansą na stworzenie (i przede wszystkim doprowadzenie do końca) swojego projektu, okazją poznania nowych technologii oraz (na co liczę) dobrą zabawą :). Oczywiście dodatkowym motywatorem są nagrody (MSDN Ultimate chyba nikt by nie pogardził.. ja na pewno nie :P).

Zasady konkursu:
  1. Projekt w dowolnej technologii na dowolnej platformie.
  2. Projekt typu "open source".
  3. Publikowanie postępów w pracy przez co najmniej 10 tygodni (minimum dwa wpisy na tydzień) na swoim blogu.
I to tyle (a może _aż_ tyle :)).

W następnym poście postaram się przedstawić wizję mojego projektu o jakże dumnej (i dziwnej :P) nazwie.. "kasuroid" ;).

No comments:

Post a Comment